Castellium Servicedesk

Castellium Servicedesk

Klanten met een ICT beheerovereenkomst van Castellium, kunnen contact opnemen met onze ServiceDesk.
Hier kunt u eventuele computerstoringen melden of technische vragen stellen aan onze specialisten.
Onze ICT ServiceDesk is op werkdagen tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar. 

Castellium maakt gebruik van Teamviewer en heeft daarmee de mogelijkheid u online ondersteuning te geven.

Door middel van een beveiligde verbinding kunnen wij uw PC of Mac computer op afstand overnemen.
Het enige wat u hoeft te doen is de TeamViewer software op uw computer op te starten.

Op aangeven van onze specialist, voert u de volgende handelingen op uw computer uit:

1 - Klik hieronder op het logo dat overeenkomt met uw computer (Windows of Mac).
2 - U download daarmee de juiste "Castellium Online Support Module".
3 - Nadat het downloaden voltooid is, start u dit programma op.
4 - Binnen de Support Module wordt dan een uniek 9-cijferig ID getoond, geef deze door aan onze specialist.
5 - Daarmee kunnen wij dan het bureaublad van uw computer op afstand overnemen en u direct helpen.

met vriendelijke groet,
Castellium Servicedesk

                                                 

Contactgegevens

Adresgegevens:
Eemstraat 7
3404KE  IJsselstein

E-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Routebeschrijving

Over Castellium

Castellium is opgericht in 1999 met als kernactiviteiten het leveren van ICT-diensten en oplossingen. Castellium werkt vanuit de gedachte dat haar projecten een duidelijke meerwaarde bieden aan de bedrijfsprocessen van haar opdrachtgevers. Castellium staat voor duidelijkheid, transparantie, betrouwbaarheid en professionaliteit. Wij streven ernaar om langdurige en vooral kwalitatief hoogwaardige relaties op te bouwen met onze medewerkers, opdrachtgevers en partners.