Servicebeheerovereenkomst MKB

Servicebeheerovereenkomsten (SLA) MKB

Duidelijke afspraken over de overeengekomen dienstverlening voorkomen misverstanden en verrassingen. 
Castellium legt samen met u alle gemaakte (maatwerk-)afspraken in heldere taal vast in een Service Level Agreement (SLA).

Servicebeheerovereenkomst (SLA) MKB:

  • Geschikt voor kleine IT omgevingen;
  • 1-5 servers;
  • 1-25 werkplekken;
  • Strippenkaart voor onsite IT-ondersteuning;
  • Ondersteuning door onze IT Servicedesk;
  • 24x7 monitoring (optie);
  • Managed e-mail (optie).

 

 

Contactgegevens

Adresgegevens:
Eemstraat 7
3404KE  IJsselstein

E-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Routebeschrijving

Over Castellium

Castellium is opgericht in 1999 met als kernactiviteiten het leveren van ICT-diensten en oplossingen. Castellium werkt vanuit de gedachte dat haar projecten een duidelijke meerwaarde bieden aan de bedrijfsprocessen van haar opdrachtgevers. Castellium staat voor duidelijkheid, transparantie, betrouwbaarheid en professionaliteit. Wij streven ernaar om langdurige en vooral kwalitatief hoogwaardige relaties op te bouwen met onze medewerkers, opdrachtgevers en partners.